Clicky

چاپ بنر

چاپ بنر
در دنیای پرهیاهوی امروز، جلب توجه مخاطبان و رساندن پیام به آنها کار آسانی نیست. اما غول‌های تبلیغات راه حلی کارآمد دارند: بنرها! این غول‌های رنگارنگ در اندازه‌ها و جنس‌های مختلف، در خیابان‌ها، میادین، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و هر جایی که فکرش را بکنید، خودنمایی می‌کنند و پیام شما را فریاد می‌زنند.
ادامه مطلب

چاپ پرچم‌

چاپ پرچم‌
امروزه، چاپ پرچم فراتر از پرچم‌های ملی و سازمانی رفته و کاربردهای گسترده‌ای در دنیای تجارت و تبلیغات پیدا کرده است. شرکت‌ها از پرچم‌های تبلیغاتی برای معرفی برند، محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند و در رویدادهای مختلف، پرچم‌هایشان را به اهتزاز در می‌آورند تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوند.
ادامه مطلب

چاپ تراکت

چاپ تراکت
در دنیای پرهیاهوی امروز، که رقابت حرف اول را می‌زند، استفاده از روش‌های خلاقانه و کم هزینه برای معرفی کسب و کار و یا ارائه خدمات، از اهمیت بالایی برخوردار است. در میان انبوهی از روش‌های تبلیغاتی، چاپ تراکت به عنوان روشی سنتی اما همچنان کارآمد، جایگاه ویژه‌ای دارد.
ادامه مطلب

چاپ روی ماگ

چاپ روی ماگ
ماگ‌ها لیوان‌های استوانه‌ای شکل هستن که می‌تونن از جنس سرامیک، چینی یا فلز باشن و برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد استفاده می‌شن. یه طرح دلخواه روی ماگ چاپ کن و ازش یه هدیه منحصر به فرد و شخصی‌سازی شده بساز که به درد هر کسی می‌خوره!
ادامه مطلب

چاپ پارچه

چاپ پارچه
چاپ پارچه، دریچه‌ای به سوی خلاقیت و خلق آثار هنری پوشیدنی و دکوری است. فرآیندی که در آن، نقش و نگار به جان پارچه می‌افتد و لباس‌ها، مبلمان، پرده‌ها و فرش‌ها را به زیباترین شکل ممکن می‌آراید.
ادامه مطلب

اموزش چاپ روی لباس

اموزش چاپ روی لباس
چاپ روی لباس یه جور سرگرمی خلاقانه‌ست که باهاش می‌تونید تی‌شرت‌ها، کلاه‌ها، کیف‌ها و هر چیزی که از جنس پارچه‌ است رو با طرح‌ها و نوشته‌های دلخواهتان تزیین کنید و یه استایل خاص و منحصر به فرد برای خودتون بسازید.
ادامه مطلب

چاپ روی طلق

چاپ روی طلق
آیا به دنبال راهی جذاب برای نمایش طرح های خود، تبلیغ کسب و کارتان یا افزودن کمی رنگ به دکوراسیون منزل خود هستید؟ چاپ روی طلق راه حلی عالی است! این روش به شما امکان می دهد طرح های خود را با وضوح بالا روی پلاستیک شفاف چاپ کنید و کاربردهای متنوعی دارد.
ادامه مطلب

روش چاپ پشت و رو

روش چاپ پشت و رو
چاپ دو طرفه، که به آن چاپ دورو یا دوبلکس هم می‌گویند، روشی کارآمد برای چاپ همزمان هر دو طرف یک صفحه کاغذ است. این روش کاربردهای متنوعی دارد و می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، زمان و هزینه‌ها کمک کند.
ادامه مطلب

اموزش چاپ لیبل

اموزش چاپ لیبل
چاپ لیبل، فرآیندی است که در آن طرح یا متنی بر روی یک برچسب یا لیبل چاپ می‌شود. لیبل‌ها در مصارف مختلفی از جمله بسته‌بندی، برندسازی، هشداردهی و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شوند. چاپ لیبل می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از چاپگر لیبل انجام شود.
ادامه مطلب

تفاوت چاپ سیلک و چاپ لاستر

تفاوت چاپ سیلک و چاپ لاستر
در دنیای رنگارنگ چاپ، دو روش محبوب به نام‌های سیلک و دیجیتال با یکدیگر در حال رقابت هستند. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب بین آنها به نیاز، سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.
ادامه مطلب

پرفروش ترین محصولات

آخرین مطالب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید